Full-text resources of PSJD and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferences help
enabled [disable] Abstract
Number of results
2016 | XXI | 1 | 43-60

Article title

Assessing school performance and motivation

Content

Title variants

Languages of publication

Abstracts

PL
Autorzy weryfikowali hipotezę głoszącą, że indywidualne standardy odniesienia mają pozytywny wpływ na rozwój motywacji osiągnięć oraz obniżenie poziomu lęku u uczniów. Badaniami objęto 61 nauczycieli i ich 1144 uczniów w wieku od 9 do 12 lat. W artykule przedstawiono wyniki badań nad związkiem standardów stosowanych przez nauczycieli i motywacji osiągnięć ich uczniów. Badania obejmowały obserwacje zachowań w czasie lekcji i szczegółowe zapisy przebiegu lekcji. Badacze interesowali się zakresem i ograniczeniami użyteczności stosowania indywidualnych norm odniesienia dla oceny szkolnej. Badania wykazały, że stosowanie indywidualnej normy odniesienia nie jest koniecznym warunkiem wzrostu motywacji osiągnięć uczniów lub obniżenia lęku uczniów w szkole.

Year

Volume

XXI

Issue

1

Pages

43-60

Physical description

Dates

published
2016

Contributors

References

Document Type

Publication order reference

Identifiers

Biblioteka Nauki
1162285

YADDA identifier

bwmeta1.element.ojs-doi-10_14656_PFP20160104
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.