Skip to main menu
Scroll to content
PL
|
EN
Full-text resources of PSJD and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Preferences
Polski
English
Language
enabled
[disable]
Abstract
10
20
50
100
Number of results
Link to site
Copy
Publisher
Medical Communications
Journal
Psychiatria i Psychologia Kliniczna
Year
2017
Volume
17
Issue
4
Identifiers
Cover
Volume contents
4
article:
Chyba już czas na zmiany?
(
Remberk B.
), p. 256-259
article:
Omówienie wytycznych National Institute for Health and Care Excellence (NICE 2016) dotyczących szkodliwych zachowań seksualnych wśród dzieci i młodych ludzi (do 25. roku życia) – Harmful sexual behaviour among children and young people
(
Janas-Kozik M.
,
Cichoń L.
,
Jelonek I.
), p. 260-269
article:
ADHD – wskazówki praktyczne: farmakoterapia i prowadzenie dokumentacji
(
Cichoń L.
,
Jelonek I.
,
Janas-Kozik M.
), p. 270-273
article:
Leki przeciwdepresyjne i przeciwpsychotyczne zarejestrowane u dzieci i młodzieży. Trudności prawne i etyczne związane z zakresem rejestracji leków
(
Niwiński P.
), p. 274-278
article:
The analysis of selected parameters of sleep in the population of adolescents in school-age
(
Andrzejczak B.
,
Śmigielski J.
,
Gmitrowicz A.
), p. 279-288
article:
XXIX Ogólnopolska Konferencja Sekcji Naukowej Psychiatrii Dzieci i Młodzieży Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego oraz I Międzynarodowa Konferencja Psychiatrii Dzieci i Młodzieży PTP Streszczenia
(
Gmitrowicz A.
), p. 289-313
article:
Relationship of self-image and self-acceptance with the expression of anger in girls diagnosed with conduct disorder
(
Kruczek A.
), p. 314-324
article:
Adolescents self-esteem and its role in the anger expression
(
Kruczek A.
,
Grzankowska I.
), p. 325-333
article:
Radzenie sobie przez dzieci i młodzież z doświadczeniem choroby nowotworowej oraz skutkami jej leczenia
(
Stenka K. E.
,
Izdebski P. K.
), p. 334-341
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.