Skip to main menu
Scroll to content
PL
|
EN
Full-text resources of PSJD and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Preferences
Polski
English
Language
enabled
[disable]
Abstract
10
20
50
100
Number of results
Link to site
Copy
Publisher
Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
Journal
Polskie Forum Psychologiczne
Year
2018
Volume
XXIII
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Uzależnienia od gier video u dzieci – mity czy rzeczywistość?
(
Felińska A.
,
Grzegorzewska I.
), p. 483-501
article:
Nadruchliwość i nieuwaga dzieci w ocenie nauczycieli i wynikach badania systemem ADScaner
(
Borkowska A. R.
), p. 502-515
article:
Interakcje w triadzie matka-ojciec-dziecko w diagnozie i terapii dzieci urodzonych ze skrajnym wcześniactwem
(
Kmita G.
), p. 516-529
article:
Przekaz rodzinny ADHD. Zdolność do refleksji rodzica a obraz kliniczny zaburzenia dziecka
(
Święcicka M.
), p. 530-542
article:
Negatywne wydarzenia w życiu dzieci i młodzieży – między ryzykiem wystąpienia depresji a wzrostem potraumatycznym
(
Radziwiłłowicz W.
), p. 543-556
article:
Więź z własną matką a stawanie się matką– zagadnienia teoretyczne
(
Chrzan-Dętkoś M.
,
Bidzan M.
,
Zdolska-Wawrzkiewicz A.
), p. 557-571
article:
Tendency to risk and optimism as related to job satisfaction in entrepreneurs in the context of a pivotal career change
(
Biegańska K.
), p. 572-592
article:
Procrastination predictors and moderating effect of personality traits
(
Dziewulska P.
,
Markiewicz K.
), p. 593-609
article:
The impact of reading or listening to a contextual information relating to contemporary paintings on the evaluation by non-experts in the field of art
(
Szubielska M.
,
Francuz P.
,
Niestorowicz E.
,
Bałaj B.
), p. 610-627
article:
Measuring behavioral inhibition and behavioral activation in children – validation of czech bis/bas scale
(
Svobodova S.
,
Pavelkova I.
,
Skaloudova A.
,
Lukavska K.
,
Kubikova K.
), p. 628-641
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.