Skip to main menu
Scroll to content
PL
|
EN
Full-text resources of PSJD and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Preferences
Polski
English
Language
enabled
[disable]
Abstract
10
20
50
100
Number of results
Link to site
Copy
Publisher
De Gruyter Open
Journal
Advances in Rehabilitation
Year
2015
Volume
29
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Poczucie koherencji i radzenie sobie ze stresem przez młodych dorosłych z mózgowym porażeniem dziecięcym/ Sense of coherence and coping in young adults with cerebral palsy
(
Dąbrowska-Zimakowska A.
), p. 5-12
article:
Rozwój stóp dzieci w wieku przedszkolnym/ The development of children’s feet in preschool age
(
Wacławek P.
,
Drzał-Grabiec J.
,
Truszczyńska A.
), p. 13-20
article:
Doświadczanie bólu a aktywność fizyczna u osób z chorobą dyskową odcinka krzyżowo – lędźwiowego kręgosłupa/ Experience of pain and physical activity in people suffering from the disc disease of the lumbosacral spine
(
Turkiewicz-Maligranda A.
,
Rymaszewska J.
), p. 21-29
article:
Ocena równowagi kobiet po 60 roku życia/ Assessment of Balance women over 60 years of age
(
Wyszyńska J.
,
Drzał-Grabiec J.
,
Podgórska-Bednarz J.
,
Pop T.
,
Snela S.
), p. 31-37
article:
Osteoporoza w mukowiscydozie/ Osteoporosis in cystic fibrosis
(
Kołodziej M.
,
Wiśniowska A.
), p. 39-44
article:
Zmienność wyników sportowych w pływaniu mężczyzn z niepełnosprawnością narządu ruchu na Igrzyskach Paraolimpijskich w latach 2000 – 2012/ Variability of sports results in men’s with locomotor disabilities swimming during the Paralympic Games in the years 2000 – 2012
(
Bednarczuk G.
,
Rutkowska I.
,
Skowroński W.
), p. 45-53
article:
Report of an International Partnership to Develop a New Entry-level Program and Collaborative Research Agendas (Occupational Therapy) between Poland and the US
(
Crist P.
,
Gryglewicz A.
), p. 55-61
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.