Skip to main menu
Scroll to content
PL
|
EN
Full-text resources of PSJD and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Preferences
Polski
English
Language
enabled
[disable]
Abstract
10
20
50
100
Number of results
Link to site
Copy
Publisher
Versita
Journal
Physiotherapy
Year
2011
Volume
19
Issue
1
Identifiers
Cover
Volume contents
1
article:
Związki pomiędzy wysklepieniem poprzecznym stóp a wybranymi cechami morfologicznymi u młodych osób dorosłych / Correlations between the transverse arch of the foot and chosen morphological characteristics in young adults
(
Puszczałowska-Lizis E.
), p. 3-9
article:
Kształtowanie się postawy ciała w II krytycznym okresie posturogenezy z uwzględnieniem stopnia dojrzałości płciowej badanych / Formation of body posture in the 2ndcritical stage of postural development with regard to sexual maturity of subjects
(
Proszkowiec M.
,
Słonka K.
,
Hyla-Klekot L.
), p. 10-19
article:
Charakterystyka rozwoju funkcji społecznych dziecka z przepukliną oponowo-rdzeniową pod wpływem indywidualnie dobranego programu terapii zajęciowej / Characteristics of the development of social functions in children with myelomeningocele under the influence of the individually chosen program of occupational therapy
(
Ptak A.
,
Demczuk-Włodarczyk E.
,
Wójtowicz D.
), p. 20-27
article:
Związek poczucia jakości życia z aktywnością fizyczną dojrzałych kobiet / Relationship between the quality of life and physical activity in mature women
(
Demuth A.
,
Czerniak U.
), p. 28-40
article:
Sport osób niepełnosprawnych w semiotyczno-filozoficznej perspektywie badawczej / Sport of the disabled in the semiotic and philosophical research perspective
(
Michaluk T.
), p. 41-48
article:
O korygowaniu nawyków spontanicznego ciała (Dewey, Shusterman) / About correcting spontaneous body habits (Dewey, Shusterman)
(
Dobrowolski R.
), p. 49-53
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.