Full-text resources of PSJD and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit https://bibliotekanauki.pl

PL EN


Preferences help
enabled [disable] Abstract
Number of results
2020 | XXV | 3 | Lajos Hüse

Article title

Impact assessment of the integrated practice of integrated school education based on “The Bell Rings for Everyone!” program

Authors

Content

Title variants

Languages of publication

EN

Abstracts

EN
Wykluczenie społeczne jako konstrukcja wielowymiarowa zawiera elementy ludzkich postaw. Pozytywne postawy mogą wspierać sukces programów włączających, podczas gdy negatywne mogą odwrócić zamierzony efekt. Niniejsze badanie jest próbą zbadania wpływu częściowego programu integracji szkolnej („Dzwonki dla każdego!”) na postawy wobec dzieci niepełnosprawnych. Program ten był realizowany w Nyíregyházie (Węgry), w Satu Mare i Carei (Rumunia) oraz w Koszycach (Słowacja), na próbie ponad 800 dzieci. Badanie opierało się na dwóch ankietach, obejmujących niejawne pytania asocjacyjne oraz skalę IDP („Skala interakcji z osobami niepełnosprawnymi”): jedna została przeprowadzona przed programem, a druga po programie. Pozytywną zmianę w postawach większości dzieci zaobserwowano zarówno w przypadku pytań niejawnych, jak i skali IDP.

Year

Volume

XXV

Issue

3

Pages

Lajos Hüse

Physical description

Contributors

author

References

Document Type

undetermined

Publication order reference

Identifiers

YADDA identifier

bwmeta1.element.psjd-d38ffe01-29e7-42bb-8517-b7df9159d31d
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.