Skip to main menu
Scroll to content
PL
|
EN
Full-text resources of PSJD and other databases are now available in the new Library of Science.
Visit
https://bibliotekanauki.pl
Search
Browse
About
test
Preferences
Polski
English
Language
enabled
[disable]
Abstract
10
20
50
100
Number of results
System messages
Session was invalidated!
Link to site
Copy
Publisher
Medical Communications
Journal
Psychiatria i Psychologia Kliniczna
Year
2012
Volume
12
Issue
3
Identifiers
Cover
Volume contents
3
article:
Rola czynników biologicznych w etiopatogenezie zaburzeń osobowości typu borderline
(
Rabe-Jabłońska J.
,
Pawełczyk A.
), p. 141-148
article:
Ocena odległych efektów prowadzonych działań psychoedukacyjnych w grupie dzieci z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi
(
Kądziela-Olech H.
), p. 149-156
article:
Rodzaje zaburzeń rozwoju psychoruchowego u dzieci do lat 3 i znaczenie wczesnej interwencji dla dalszego rozwoju dziecka – badania wstępne
(
Klimek A.
), p. 157-162
article:
Rozwój procesów poznawczych u osób z trudnościami w uczeniu się w świetle analizy wyników skali WISC-R
(
Mazurkiewicz-Gronowska J.
), p. 163-175
article:
Obraz ciała i jego zaburzenia. Aspekty teoretyczne w kontekście wybranych jednostek psychopatologicznych
(
Nitsch K.
,
Prajs E.
,
Kurpisz J.
,
Tyburski E.
), p. 176-182
article:
Fakty i mity na temat stosowania leków przeciwpsychotycznych w terapii jadłowstrętu psychicznego
(
Rabe-Jabłońska J.
), p. 183-186
article:
Perwityna, „krystaliczna metamfetamina” – nowe zagrożenie na polskiej scenie narkotykowej
(
Dietrich-Muszalska A.
), p. 187-192
article:
Zjawiska autoskopiczne – przegląd badań i opis przypadku
(
Pawełczyk A.
,
Żurner-Szymańska N.
,
Pawełczyk T.
,
Rabe-Jabłońska J.
), p. 193-198
article:
Diagnostyczna funkcja arteterapii na oddziale psychiatrycznym dla młodzieży – opis przypadku
(
Gmitrowicz A.
,
Kozińska-Lipińska M.
,
Grancow-Grabka M.
), p. 199-202
open years
JavaScript is turned off in your web browser. Turn it on to take full advantage of this site, then refresh the page.